dilluns, 11 de febrer del 2019

El viatge d'en Vent Petit- Concha López y Carmelo Salmerón

Publicada sábado, 6 de mayo de 2017

El viatge d'en Vent Petit- Concha López y Carmelo Salmerón



Títol: El viatge d'en Vent Petit

Autors: Concha López Narváez i Carmelo Salmerón

Il·lustracions: Rafael Salmerón López.

Idioma: Valencià.

Títol original: El viaje de Viento Pequeño.

Traducció: Jordi Benito i Faz.

Editorial: CADÍ d'acord amb Editorial Everest.

ISBN:978-84-474-0671-5

Pàgines: 69




El llibre em va arribar de regal pel Dia del Llibre!
Vaig començar a llegir-lo sola però hi havia un capítol que no vaig voler llegir perquè els dibuixos em feien por.  Llavors la mare em va llegir el capítol sense ensenyar-me els dibuixos. Des d'aquell dia, cada nit llegíem juntes el llibre.
La història tracta d'un vent que vivia en una muntanya i volia trobar un ofici per quan fos major.
Per a trobar eixe ofici emprén un viatge i anava preguntant als altres vents per saber quina funció feien a la Natura però no li agradava cap ofici que li ensenyaven. Llavors va decidir ser ell mateix i no assemblar-se a ningú i així va descobrir la seua funció.
El llibre m'ha agradat molt. Està molt xulo però si no voleu tenir malsons millor que no vegeu els dibuixos del capítol del Vent Espantador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Qui és Lymus

¿Quién soy?

 Napoleón es un cuento. Según como se mi re , un cuento pue de ser la vida de cualquier ser humano. Solo hay q ue  querer con tarla . ...