dilluns, 11 de febrer del 2019

Els millors relats de Roald Dahl

foto de l'editorial

Autor: Roald Dahl
Editorial: Sembra Llibres
Pàgines:240 

Format: 14 x 21


Primera edició: Juny 2016


Il·lustració de coberta: Pep Boatella



ISBN: 978-84-16698-03-5








Impressions:
Per celebrar els 100 anys de Rolad Dahl l'editorial Sembra llibres ha tret aquest recopilatori.

És un recull d'històries amb final inesperat que he llegit amb deliri. Davant de cadascuna em sentia com un xiquet desembolicant una llepolia. Cada conte és com un petit caramel per a assaborir; Des de la colpidora història de Katina fins a la que més m'ha agradat: la d'un mariner que es juga un dit de la mà per un Cadillac, passant, clar està, per la història de l'antiquari trapella... o pot ser que siga aquesta última la que més m'ha agradat? Després, clar està, va la del mariner i per acabar la història de la petita Katina...
No, no, no... tornem a començar:
Genial la dels paraigües, però no menys que la de la màquina transcriptora....
O pot ser que la senzillesa dramàtica dels dos amics que munten una empresa de venjances a domicili siga digna d'ocupar un primer lloc...

Calla! La de la dona que sempre tenia por de fer tard! Aquesta! Aquesta és fabulosa!

En fi. Com podeu llegir, jo mateix no sé decidir-me. Això és perquè he gaudit enormement d'en Dahl i em quede amb el llibre sencer!

Entre les fulles he trobat a un escriptor de prosa intel·ligent i àgil, amb personatges atractius i finals inesperats. De vegades m'he vist llegint descripcions molt acolorides en escenaris grisos. Sovint; històries humorístiques, sarcàstiques i, de vegades, pertorbadores però en tot moment, escrites per la ploma d'un mestre dels contes que m'ha exitat la imaginació.

Totalment recomanable i apte per a tots els públics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Qui és Lymus

¿Quién soy?

 Napoleón es un cuento. Según como se mi re , un cuento pue de ser la vida de cualquier ser humano. Solo hay q ue  querer con tarla . ...